Nya unigraphics.se

Vi har jobbat hårt för att få vår webbplattform än mer användarvänlig och snabbare för dig som kund och besökare. Detta har vi gjort för att vi vet att din tid är viktig.

 

Upptäckta buggar

Underlag i orderhistorik
220909:
Man kan just nu inte komma åt sitt beställde underlag i orderhistoriken. Vi jobbar på en lösning.
Alternativ lösning: Ingen alternativ lösning i nuläget.

Företagsnamn i leveransadress
220909:
Vi har upptäckt att man i vissa fall inte kan ändra val av företagsnamn när man checkar ut. Vi jobbar på att åtgärda detta.
Alternativ lösning: Tills vi har åtgärdat detta så kan man gå via brandonline.se istället för unigraphics.se där vi har en annan utcheckning.

Förhandsgranskning av stämplar
220909: Vi har upptäckt att man inte kan förhandsgranska sin stämpel i 1/1. Vi jobbar med att hitta en lösning på detta.
Alternativ lösning: Ingen i nuläget.

Användarkonton
220908: I de fall som man inte kommer in så kan man göra en password request via glömt lösenord https://www.unigraphics.se/logga-in/glomt-ditt-losenord?RedirectUrl=~%2F Är man fortfarande osäker på vilken epost som användes på kontot så kan man kontakta vår kundservice via kontaktvägarna nedan.
Alternativ lösning: Password request eller kontakta vår kundservice.

 

Nytt verktyg för stämplar

Vi har bytt ut verktyget för att skapa stämplar online. Vi vill att det skall vara enkelt att ”bara” skapa en stämpel.

Nytt verktyg för namnbrickor, skyltar och trycksaker

Vårt nya verktyg för produktgrupperna namnbrickor, skyltar, och trycksaker är ett snabbare verktyg med högre prestanda och bättre anpassat för mobila enheter och surfplattor då vi inte vill begränsa var och när man skall kunna lägga sin order

Med tanke på att vi har bytt ut båda våra verktyg som är navet i webbplattformen så har vi även valt att radera all orderhistorik fr.o.m. lanseringsdagen.

Migrering av kunddata

Då vi har skapat upp en helt ny webblattform så har vi även varit tvungna till att flytta med oss kunddata. Detta arbete gjordes för ca. två månader sedan. Har man lagt en order eller skapat upp en användare efter detta så har vi dessvärre inte fått med oss den informationen vilket vi beklagar. Men vi är säkra på att vi kan hjälpa dig att komma i gång med en ny användare och konto.

Vi har även med hänsyn till GDPR raderat en större mängd inaktiva konton där vi inte har sett någon större aktivitet.

Buggar och fel

Vi är så klart stolta och glada över vår nya webbplattform och hoppas att den skall ge er den hjälp som ni behöver i er vardag när ni behöver beställa profilsäkrade och kundanpassade produkter. Vi är dock medvetna om att det kommer att förkeomma buggar osv. eller att det tom. kan vara så att vissa priser inte stämmer. Vi ber om ert tålamod och behöver er hjälp för att göra vår webbplattform komplett. Om ni upptäcker något konstigt, någon bugg eller annat som inte stämmer så ber vi er att kontakta order(a)unigraphics.se eller vår kontaktsida och beskriv problemet som ni har stött på. Detta ger oss möjlighet att på ett strukturerat och smidigt vis korrigera eventuella fel eller oklarheter.